Friday, January 25, 2013

Terpulanglah....

....Assalamualaikum...

Tangan ini rase ingin menulis sesuatu....lalu aku mengikut saje...tidak tahu ingin meletakkan tajuk ape..namun sesuke je nak menulis....

Bila aku fikirkan kembali....well...aku harap aku sebenarnye seorang yang sangat penyabar....hari ni banyak benda jadi....bagi aku "sik ape la"...biarkan saje....tadi chat dengan seorang kawan aku...cakap sal keluarga...well aku xtahu die juga punyai masalah yang agak sama....mungkin masih ramai lagi juga diluar sana...namun sekadar berkongsi cerita...well, aku nak die patut sama2 bersyukur je la dengan ape yang ade...

hurmmm...terfikir juga aku seketika....aku betul2 percaya kawan aku...kawan2 yang terdekat dengan aku...aku rase aku kenal mereka...dan mereka tidak menipu aku kan? atau aku silap mempercayai kawan2 aku 100%....tapi hairan juga....aku bukanlah percaya 100% dengan perkataan tu...
Tapi betul pelik la....seingat aku, ade yang meyakinkan aku dengan perkataan tu....dan aku baru teringat...ade juga seseorang yang cakap kt aku pasal perkara yang sama....aku masih salahkah? well...apepun...kebenaran pasti juga akan terbukti kelak....malas lagi la nak fikir...biarlah....
bak kata kawan aku.....buat derk je.....

Aku dah xkisah la ape orang nak kate ke ape ke....well..aku gembira ade orang nak kata ape2 kat aku....sekurang2nye die ingt aku....xkisah baik atau buruk....aku diingati....that's good...i like it...huhu...walau apapun juga, aku bukan hipokrit dan tak harapkan pape...aku betol harap aku tiada ape pun perselisihan faham dengan sesiapa pun....ikhlas atau tidak, Allah tahu....dan apepun kebenaran Allah pasti juga tahu.....terpulanglah...

No comments:

Post a Comment