Sunday, January 20, 2013

I wish to go there.....really...

.....Assalamualaikum....

Hai everyone....lately I feel very2 lazy to write here...
hurmmm....I just busy find a job...
But I found a my dream house....

Aku memang agak suka rumah tradisional...
Macam rumah tradisional korea...
Cantik kan...
Lagipun aku rase kebanyakan rumah tradisional korea ni memang menyejukkan mata...
Cuba tengok gambar dibawah ni....


Aku jumpa di mase jalan2 di tenet ni...
Cantik kan...umah ni guest house sebenarnye....
Tapi bagi aku sangat cantik....
selain kesenian yang ade di rekaannya....
ia juga nampak sangat nyaman...
Boleh menanam pokok2 di laman umah...

Waaaa......I really wish I can have a house just like this...
or look alike....
I really2 like this...

I hope one day,I will go to korea and stay here...
So beautiful right...
Suatu hari nanti aku pasti ke sana.....
Insya'Allah....

No comments:

Post a Comment