Monday, January 28, 2013

Aku Terlupa.......

....Assalamualaikum....

Hi everybody...how are you? Everything good right....if not...smile and make it good....All is well....today not much things I done...since my little nephew is here...just play with him....tadi mase tengok cter janji syirah kat tv3...baru aku sedar sesuatu....

Selama ni aku terlupa....aku lupa bahawa orang yang memahami aku dulu itu sudah tiada....sudah tiada untuk memahami aku...menolong aku, berkongsi idea dan pendapat dengan aku....malah membawa aku keluar  berjalan-jalan...rupanye aku terlupa die sudah tiada....mungkin masih ade...namun tiada lagi untuk aku...ade untuk insan lain...jadi aku terima je la...sudah ketentuan...aku ikhlaskan semua ini....

Mungkin ade yang lebih baik..yang lebih memahami...yang lebih kenal aku....di suatu hari nanti.....jambatan itu masih panjang agaknye....jadi mungkin aku perlukan mase mengharungi jambatan itu...mungkin tidaklah berliku...namun perjalanan yang agak panjang dan memerlukan masa...

Well....dalam kesempatan mase yang ade, aku harus perbaiki diri aku terlebih dulu...supaya kelak aku lebih bersedia....jika tiada yang sudi kenapa masih mengharapkan....lebih baik perbaiki diri....

Oh ye....aku dengan berbesar hati sebenarnye nak ucapkan terima kasih banyak2 atas nasihat...atas kenangan...pengajaran..kemaafan dan pengertian kalian....especially both of u yang lately aku cari pasal je...but, when i said sorry..i means it......

Kenangan tetap kenangan..namun jika ia menyakitkan lebih baik padamkan....since I decided to forget all about you both...then i will forget all about it....but I will take time..Aku akan busykan diri aku...well..i know i will forget it.....

Ok la....see u soon....
~saranghae~

No comments:

Post a Comment