Wednesday, January 9, 2013

Debunga Lalang

....Assalamualaikum...

Baru habis menonton slot azalea kt TV3....Almaklum la....penganggur terhormat kn sekarang....
Cter Debunga Lalang...I watch it since first episod...
Agak menarik cter ni...and I really like it...
don't know why...maybe bcoz somehow I feel this drama series suit me..

Ni la barisan pelakon utama....
Aku bukanlah nk kupas n ceritakan cerita ni...even aku xtahu pun jalan ceritanya...
cuma...I really feel in love with this drama...I feel touch everytime I watch it...

Somehow, I feel like, I am like Aisyah in this drama....maksud aku bukanlah aku sebaik aisyah...
But, how i feel...between aisyah and his mom....I feel that way too...
Tp aku maybe lebih bernasib baik....maybe aku je yg rasa macam tu kut...
namun hakikatnya bukan macam tu agaknye...

But...dalam banyak2 watak, aku suka watak aisyah...
sebab...die sangat baik..bagi aku die tu macam isteri yang solehah...i wish that i will be just like that when i married...
Tp aku bukanlah akan serahkan anak sendiri kepada orang lain...
Cuma watak die yang baik...taat pada suami...
ambik berat kt mak die walaupun mak die buat macam2 kt die...
Curahkan kasih sayang untuk anak2 die...
entah...
Sometimes....I feel that the ideal mom that I dream everyday....
But...only dream...so that, I should be Ideal Mom to my children in future....
Whatever it is....I should be grateful for who I am today...
And Love all people around me....

Love u all....
Sranghae....

No comments:

Post a Comment