Thursday, January 10, 2013

I feel....

....Assalamualaikum...

Hai...good day everybody...sebelum tengok cter Legacy kt Tv3 jap lagi....
Rasanye ingin menulis entry baru..
well..it's nothing actually....
But...
Tadi bila tengok facebook..
teringat banyak benda yang jadi selama aku guna fb tu...
sometimes rase nk delete je..tp sayang plak...
Ade banyak pengalaman...
pahit manis, suka duka, tangis gelak...
Semuanya...

Kebanyakan dari kita selalunya akan update status di fb xkira dalam keadaan apapun...
tambah2 saat kecewa dan sedih...
kebanyakan dar kite lupa...
seharusnya cuma pada Allah jualah kita pada mengadu...
Me too....
selalu luahkan ape je perasaan kt fb...
Last yang aku marah sangat kt Fb mase september lalu...

Well, whoever yg rapat dgn aku..maybe lebih mengerti...itu kerana aku terlalu kecewa...
Aku tahu aku salah sebab tuduh orang macam tu...
aku ni pernah cakap dkt someone ni camni:

"Mentang2 la Die baik, jadi ko ingat ko dah jadi baik jugak la"

Well...somethings like that...ai..bila diingat balik...kenapa la aku marah sangat...
aku patut bersyukur sbb die jadi baik....well, die memang dah transform diri die...
Tp kn...agak menyedihkan bila berikutan kata2 tu banyak juga tuduhan yang aku terima...
nasib badan la kn...sape suruh mengata orang kt fb...
But, dalam 2 3 hari kemudian...aku mintak maaf juga..
xtahu la samade die tahu ke x...

But, here.....
I am sincerely appologize with u...
If u or others person who know you well...
I really sorry for what I say...
It really because I feel hurt so much that time...
and again..sorry...

Now, rasenye aku boleh terima ape yang jadi...cuma untuk meneruskan persahabatan yang pernah terjalin mungkin sukar...because u also said something more hurting before....
whatever it is...prove that u are really happy...


No comments:

Post a Comment