Saturday, January 12, 2013

Korean Drama

...Assalamualaikum...

Just now, I watching korean drama.....
Heartstrings...Lee Sin and Gyu Won...
Even dah tengok banyak kali...
Still aku akan tengok...

Kenapa aku suka sangat tengok cter korea...
Pertamanya....biasanya pelakonnya mesti cantik dan hensem...
Dgn kata lain..aku cuci mata...hahaha...
Well...aku suka tgk cter korea bila aku sedih..tension..serabut sangat...
Sebab bila tengok hero ngn heroin cter...jadi rase ok...

Keduanya...Love story dalm cter korea selalunya....
So sweet.........ade je care tersendiri...
I like....

Yang ketiga....Ade banyak cter korea yang buat aku gelak dengan
watak2 yang ade....dgn scene die yg kelakar...
lawak yang spontan...
Sometimes just because I like to watch that scene..
I will watch it whenever I like..

Lastly....
Music or lagu dalam cter korea biasanya dapat menarik perhatian...
dan aku suka dgr alunan muzik die...cam lovely je...
well aku kn agak jiwang..
walaupun xfaham lagu die...
But I really like it.....

Antara cter yang aku suka tgk dan berulang kali aku tengok ialah
Heartstrings...
You're Beautiful...
Secret Garden...
All About Eve...
My Girls..
Wonderful Life...
Cinderella Man...
Dream High..
Dan banyak lagi...

Terlalu banyak yang best...
Well that's is my interest...
Sape2 yg minat nk share cter korea ngn aku...dialu-alukan...
I like it so much...

...Saranghae...

No comments:

Post a Comment