Thursday, January 24, 2013

Jujur pada diri....

....Assalamualaikum...

Hai...I come....hari ni cuti kt sini..namun cuti atau tidak sama je bagi aku....
Entah la...rasanye blog ni memang aku buat untuk diri aku luahkan perasaan je...nama blog pun sudah dapat gambarkan blog ini cuma luahan semata2....well...sesiapa yang bace, terima je la...blog ini memang untuk meluahkan perasaan ini....itu hak aku....jika anda ingin meluahkan juga, sila la....

Jujurlah pada diri anda sendiri....jika andatidak suka untuk membaca blog ini...ye...sudah...tak usah baca...aku tak pinta pun...sebab tujuan aku cuma nak melegakan hati aku sendiri...dalam erti kata lain, aku cuma nak puaskan hati aku....terpulanglah kepada kamu semua....dosa pahala biarlah ianye urusan aku dengan Allah.....mungkin aku tidak sedar atau sedar ketika menulis setiap entry...namun aku cuma ingin melegakan hati sendiri....sekurang2 aku akan jujur dengan diri sendiri....

Jika tiada seorang pun yang nak memahami aku...aku tetap macam ni....sebab ini adalah aku...aku cuma mahu jujur pada diri aku...jika aku marah...maka aku marah la....jika aku terasa...ye...aku cakap je....memang aku xkisah kalo ade yang terasa mahupun marah....xpe la....sebab ini aku...diri aku....

Jika anda ingin marah..ye marah je personally....straight to the point..tiada gunanye memendam rase..lalu anda lama kelamaan akan meletup....itu yang aku lakukan....dulu aku pendam banyak2....bila banyak aku luahkan....aku rase lega...jadi aku buat keputusan...aku akan luahkan ape je yang aku rase..jika tak puas hati, luahkan saje...beritahu saje....

Aku bukan buat blog ni untuk sakitkan hati sesiapa pun...kalo ade yang terasa, sakit hati...ape boleh aku buat.....cakap je kat aku kalo ade yang sakit hati....feel free to drop your comment...so aku tahu ade yang tidak berpuas hati.....

ok la...see u soon....

No comments:

Post a Comment