Thursday, February 21, 2013

When U said....



Hai...actually malas dah nak tulis...tapi ntah la...bila rase nak tulis, aku tulis je...ape aku kisah..ni kan aku punye blog...whatever I want to do....aku ni...agak complicated orangnye...most of the time, tak dengar nasihat orang..ikot sendiri punye perasaan je....that's me...kalau benci, benci la...kalau marah, marah la aku..kalau itu, maka itu la jadi....

Most of the time, aku jadi manusia yang agak tak berguna....huhu..namun bukan la merosakkan bangsa...cuma diri aku yang boleh dikatakan degil..n sometime tegar...pernah ade seorang insan ni...die cakap aku ni heartless...xde perasaan..hati kering....mungkin...terhadap sesuatu hal..aku memang cam tu...contohnye la...kalau seseorang tu cakap aku ni malas, then aku akan bermalas-malasan dengan die...well...die yang cakap aku cmtu...so aku buat la cmtu....

Entah la....oleh kerana itu...sebelum kata orang cmtu...tengok dulu diri juga....aku memang cmni..bukan juga pantang di cabar..namun, I really don't like it....bile orang cakap aku hati kering..aku akan jd hati kering...sebab bagi aku, itu yang die nak aku jadi....so, aku akan jadi seperti yang dikatakannye...

Well...aku tak tahu nak cakap mcm mane....maybe in others word, aku dikatakan pendendam....huh...ape-ape je la....merepek je entry ni....


No comments:

Post a Comment