Monday, February 25, 2013

Raining..


Hai....how are you? Anda di sana macam mane...disini hujan dah 3 hari berturut-turut...aku nak keluar..tapi xdapat la plak..sebab hujan je memanjang...sebab tu xboleh nak keluar..aku patutnye buat bayaran untuk jubah yang aku tempah..tapi xdapat nak buat la..jadi aku dikatakan xserius nak beli...actually aku nak beli..tapi xdapat kelaur bayar cmne..aku pulak mane ade daftar untuk guna online dgn kad-kad bank aku tu...

Aish....xpe la...beli kat kedai je la nanti...masih ade agaknye..telefon juga xde sekarang ni..ingat nak g beli telefon..tapi hujan...xboleh keluar juga....hurm..memerap dalam umah je....xpe la....

Actually, I like raining so much....banyak benda yang sedih selalu jadi mase hujan...seumpama hujan memahami hati ini...cewah...tapi aku betul suka bila hujan...tak tahu kenapa..tapi bila hujan...bile aku cakap orang lain xdengar..jadi aku suka..sebab aku meluah perasaan aku bile hujan...seolah-olah bercakap dengan orang...tapi sebenarnye tak...orang tu xdengar pun..jadi aku akan kembali ok selepas aku luahkan..walaupun orang tu xdengar....kan hujan....


Kalau aku menjerit meraung sekalipun, orang takkan dengar..itu la sebab aku suka hujan....dulu2 masa matrik dan awal tahun 1 di umk pun..aku selalu juga turun ke bawah...mandi hujan....memang hobi aku sejak kecil2 lagi.....

ok la..moga-moga hujan disini tidak la berpanjangan...sebab aku pun nak keluar...
Ok la..jumpa lagi ye....

No comments:

Post a Comment