Friday, February 8, 2013

.....I Hate Myself Today.....



Hurmmm....I don't know...lately I really think a lot...why I am like this..still like this..aku rase aku selalu lepaskan peluang yang ade...peluang yang ade aku banyak sia-siakan...kenapa dengan aku..? everyday, every second...I feel regret for so many things in my life..

Aku ingin sekali sambung master..namun aku xapply..aku pernah aplly tapi aku tak hantar borang dan dokumen yang pihak U nak...aku tak tahu..namun pada aku..aku trauma...aku paranoid...aku takut..takot kalau tiada yang akan bantu aku....kenapa aku tidak percaya dengan kuasa Allah...Ya Allah...apalah yang ganggu fikiran aku sehingga aku selalu fikir begitu....padahal hati sangat ingin belajar lagi...

Ya Allah...ape yang harus aku lakukan...aku  tak tahu...berikan aku petunjukMu...

Aku tidak ingin berhutang lagi...cukup dengan PTPTN....itu pun banyak bagi aku...bagaimana aku membayarnye..kelak risau aku pergi dulu tanpa membayar hutang...bagaimana? 

Aku tak tahu...aku ingin sekali kongsi dengan rakan yang boleh memberikan aku pendapat...yang boleh bantu aku keluar dari semua ini....hurmm...

Ok la....lebih baik aku menyahut panggilan Maghrib dulu....
jumpa lagi....


No comments:

Post a Comment