Thursday, February 21, 2013

Moment I Miss...



Hai...today such a bad mood day...don't know why...when my bad mood come...I always remember the moment wif my friends at UMK...enjoying everyday to study and relaxing mind after so much assignment to do...

Jom....tengok...ni la keje kteorg dolu2 mase belajar..bile free..bile ade yg tension..bile banyak esemen...

Going to Pantai Sabak....saje berbasikal...pagi2....release tension....ni mase sem 3 kot xsilap....
Kinah n Mirah...

Ni mase kami berlima..geng lima sekawan....
Fathin, Amirah, Sakinah, Fasihah and me....

Miss the moment so much and miss u all...
Lepaking kat taman dekat Pantai Timur..






EV5 at Genting....so much fun time.....
And hidden sad feeling..




Pantai Cahaya Bulan....
Sambil tunggu bas untuk balik campus lepas PELS






Last semester at UMK...sem 7...at Prof Dell's house...
Our Dean...






Dinner...on Sem 7....Gojes Friend of mine....






Kali terakhir bergambar dengan korang ramai2 cmni...sakinah je xde....Ni mase lepas kite present LI.....aku pun dah gemuk cam hape je...

Harap sume moment ni korang xkan lupe...maybe aku yang jauhkan diri dari korang sume...sebab cukup sudah menyusahkan korang dan ceritakan semua masalah aku kat korang...namun, korang adalah sahabat terbaik yang pernah aku jumpa...dan aku sangat hargai....semoga kite tetap bersahabat walaupun maybe jarang berhubung...ok....

~ukhuwwah Fillah abadan abada~

No comments:

Post a Comment