Wednesday, February 6, 2013

Aku Menulis Bukan Kerana Sesiapa....

....Assalamualaikum...

Hai....apa khabar? Semoga sihat sejahtera hendaknye....well...aku menulis bukan kerana nama...aku menulis juga bukan kerana sesiapa...blog ini pada awalnya aku tulis untuk meluahkan perasaan....luahkan perasaan semata-mata...oleh sebab itu aku bagi nama luahan rasa...kalau diikutkan, aku tiada siapa untuk meluahkn semua perasaan yang terbuku di hati ni.....namun bukan kerana aku ingin menyakiti sesiapa...bukan kerana aku ingin menyakiti sesiapa lalu aku ciptakan blog ini....

Aku cuma menceritakan pandangan aku, luahan hati aku..pendapat aku...segalanya dikaitkan dengan kehidupan aku...siapa aku...jadi biarlah ia begini...aku bukan menulis untuk kamu-kamu yang cuma ingin mencari salah aku....bukan untuk kamu yang rasakan setiap entry aku menyakitkan...jadi jika anda tidak mahu bace...ye..jangan bace....rasenye berkali2 sudah aku jelaskan begini...

Aku menulis ini sekadar untuk perkongsian dengan yang sudi...yang sudi membaca...yang sudi membace setiap pandangan dan pendapat aku....pada yang tidak sudi, usahlah menilai ini sebagai sesuatu yang seperti anda bayangkan....kerana apa yang anda fikirkan tidak semestinye betul...

ok la...jumpa lagi.....


No comments:

Post a Comment