Saturday, February 16, 2013

Baju Raya...



Hai....apa khabar kalian??? harap semuanya baik-baik saje...all is well....
Sekarang dah bulan Rabiul Akhir...6 bulan lagi raya plak..huhu...raya je la aku ingt kan...huhu..ni semua penangan family yang sibuk nak cari color tema la...konon je la lebih tu...cm raya aritu..bukan main nak tema  hijau muda...last2 abang aku sorg je pakai baju hijau muda...huhu...

Tadi tengok2 kat google...ade jubah ni...cantik....dah lama aku teringin pakai jubah moden cmni...


Cantik kan?? Dengan berbelah di tengahnye tu nampak ia lagi cantik...aku suka yang style die cmni...color ni pun cantik....tapi kalau ade color pink purple pun ok gak...aku try cari-cari kat web die gambar ni...xde..kalau ade nak juga tempah satu...sangat cantik...
Ade yang nak bagi kat aku tak...???

Dah try tengok kat fb webpage die pun xde juga...ayoyo....nak satu...sape reti jahit ni ye...
Kalau xdapat baju ni pun..dapat pakai jubah lain yang seakan sama pun ok la juga...bersyukur juga....last year dah beli xpadan saiz plak.....bagi adik je....

Hope this year dapat la satu.....amin...

No comments:

Post a Comment