Saturday, February 23, 2013

Kolej Matrikulasi Melaka



Hai...ape khabar? aish..no idea plak nak tulis ape...banyak sangat yang terbuku di hati..di kepala...macam2 sangat..sehingga malas nak ceritakan....aish....bile tiada apa nak dibuat..teringat aku zaman2 di matrik dulu...aku pernah belajar di Kolej Matrikulasi Melaka...cari punya cari kat google nak tengok suasana di KMM terjumpa satu blog ni.....
Jom le tengok....banyak gambar kawasan KMM..tengok la ye...di link di bawah ni....masih sama macam dulu je.....
              http://zahira-niche.blogspot.com/2011/03/my-memory-kolej-matrikulasi-melaka.html

Aku rindu nak kesana lagi..bagi aku banyak sangat kenangan di sana...dimana aku jumpa first love aku....aish....di situ juga la titik kegagalan aku...aku abaikan pelajaran...tidak seperti aku di zaman sekolah yang rajin...rajin ke??? 

Pape pun dah lepas..menyesal pun tak guna juga..kenangan tetap kenangan...


Ni masa dinner Dinamika Kemahiran...tahun 2007..lama dah ni...beza dgn aku sekarang...


The Boys dalam kelas aku dulu....ni di Dewan Kuliah 1..dewan kuliah paling besar di KMM...


With Wiwin....dulu rapat dengan die...budak bilik depan....gambar ni kat bahagian depan kolej...


Library KMM...bahagian bawah...memang untuk discussion..xde buku sangat kat bahagian bawah....

Tu je la kot....banyak lagi gambar kat cd....malas nak buka..ni gambar yang aku godek-godek dalam laptop je...malas nak buka cd....really miss this place....aku selalu harap aku dapat kembali ke zaman ni...supaya aku dapat betulkan banyak kesilapan...sebab hingga kini aku masih rasakan disini lah banyak kesilapan aku lakukan....

Tp jika aku tidak melakukan kesilapan itu, pasti tiada kesedaran lagi kan...? Jadi aku bersyukur juga dengan semua yang pernah jadi di sana.....
Tak ape lah...biarkan saje...tapi ingin melawat ke sana....suasana sekitar KMM bagi aku sangat environment-friendly..banyak pokok2...masih banyak kehijauan daun....I like it....


Aku masih ingat, beginilah dulu suasana di sebuah padang di sebelah bangunan pentadbiran...aku release tension di sini...nyaman...dapat rasakan udara yang nyaman...aku ingin nikmati udara itu lagi...

Ok la...if aku ade duit untuk ke sana..pasti aku akan ke sana....ok..jumpa lagi ye...



1 comment:

  1. Ok. ini yang buat nak nangis ni. Saya batch pertama matrix start setahun sahaja. tahun 2001. huhu... Rindu

    ReplyDelete