Wednesday, May 15, 2013

Terkadang rindu..

...Assalamualaikum...

hai..morning...berpagi-pagi pulak aku pagi ni..ingt nak pergi keluar td..tp aish..kena tinggal la pulak...tp maybe sebab ni bukan rezeki aku...huhu...terkadang aku rindu sangat..biasa pepagi cmni ade je yang msj aku...tp xde dah buat masa sekarang...ai...bosannye la...

Sejak kejadian tempoh hari, macam-macam yang aku fikir..entah kenapa...santi dh minta untuk aku minta petunjuk Allah..ye, aku buat..aku selalu berdoa supaya Allah berikan aku petunjuk...namun sekarang ni aku masih rase rindu padanya...
Bagaimana harus aku lakukan?
Adakah ini petunjuk Allah?
Aku tak mengerti, aku selalu rindukan dia...selalu harapkan die hubungi aku...

Tapi semalam die col...happy sangat...kenapa aku boleh happy sgt cmtu..aku pun hairan..
aku dh jatuh cinta padanya...
tak nak la macam ni....aku bosan begini...aku penat begini...
Tapi die xnyatakan pun perasaan die kat aku..
seperti sebelum ni....

itu yang buat aku sangsi....aish...xpe la...biarkan semua ini berlalu...
dan jika benar dia jodoh aku pasti kami bersatu juga nanti...
Buat masa ni..biarkn semua ini begini...

No comments:

Post a Comment