Friday, May 3, 2013

I hate to be like this....

....Assalamualaikum....

Hi everybody.....morning...well...i just could not sleep...maybe just thinking of my luck....
I feel so angry....why he could lied to me...what have i done wrong to him....

Kenapa kejujuran yang aku bagi...penipuan yang dibalas....tidak layakkah aku untuk mendapat kejujuran juga...? begitu besarkah dosa aku sehingga aku tak layak untuk mendapat kejujuran dari insan lain...? 

kenapa la degan aku? kenapa ni akhmar..?
kenapa sukar terima semua ni?
bukankah akhmar dh ckp akhmar dh redha dengan semua ini?

Perlukah akhmar bazirkan masa dengan insan yang tak jujur dengan akhmar?
relakan lah akhmar...
die akan sedar nanti....
akhmar pula akan dapat ganjaran yang baik....
percayalah akhmar....
percaya dengan semua takdir Allah ni....

Akhmar kuat kan....?
ingat Allah selalu....


Ya Allah..berikan aku kekuatan....

No comments:

Post a Comment