Tuesday, May 21, 2013

Blog walking..

....Assalamualaikum...

Hai..ape khabar semua..sihat la hendaknya ye...buat ape tu..
Tadi sedang aku berblog walking jumpa satu blog ni...
Bagus blog die..aku suka sangat cara die..banyak perkongsian ilmu...
Mungkin aku patut ubah penampilan blog aku supaya nampak lagi ok....

Ni blog die...

Membaca pintu segala ilmu..salah satu entry yang aku baca..ade pengisian...lalu terfikirkan diri sendiri..aku ni tak rajin juga membaca..maybe patut rajinkan lagi diri ini supaya membaca..dan baca bukan sekadar satu jenis kategori buku je....kena beli buku yang berlainan sikit ni...

Teringat aku kat asrul...die rajin sangat membaca..memang sesuai jadi seorang ahli akademik...rajin kongsi macam-macam...aku suka cara die....dan aku....mulai sekarang nak belajar jadi rajin baca ape-ape bahan bacaan...tak kira la ape pun....dan kongsikan disini....

Insya' Allah..ok..jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment