Thursday, May 16, 2013

23 tahun 8 bulan...

...Assalamualaikum...

hai....buat ape tu pagi2 ni....keje? bagus2..buat kerja anda ye...
hari ni 16 mei....selamat hari cikgu buat semua guru-guru yg dengan tekun mendidik anak bangsa....aku juga nk jd mcm mereka semua..huhu..

Hari ini....genaplah umur aku 23 tahun 8 bulan.....dh tua rupanya aku....hahaha...
disebabkan aku dh tua, aku mesti jadi matang...huhu...cakap je la ni....tp hari ni aku harap aku boleh bezakan yang mana betul dan yang mana salah..boleh buat keputusan dengan betul, cepat dan tepat....sangat berharap aku jd begitu...

Hari ni jugak, aku harap aku punya hati yg kuat...tidak lemah dengan sebarang pujuk rayu....mampu ker...harap2 la mampu...sebab aku mmg lemah dengan pujuk rayu....semoga hati ini sedikit keras....huhu...
dan semoga hati ini mudah memaafkn semua orang.....


No comments:

Post a Comment