Wednesday, May 29, 2013

Buku Baru...

....Assalamualaikum...

Hai...buat ape tu? petang-petang macam ni pasti ramai yang dok santai-santai kn...aku pulak, macam ni la..baca buku, bosan main facebook...tapi hari ni nak kongsi satu buku yang best la...aku beli Khamis lepas..buku Prof Muhaya...tajuk die, Padanya ada Hikmah..banyak cerita inspirasi...


Nak cari buku yang Journal Inspirasi Prof Muhaya...tapi xde pulak masa tu...jadi beli la buku ni...tak menyesal pun..best sangat dan beri inspirasi..setiap cerita dia tu ada sesuatu yang boleh dijadikan cara dalam kehidupan seharian..tapi memandangkan die seorang doktor, jadi bakal doktor atau jururawat rasanya wajib ada buku ni....

Alamak...tak pandai la nak ulas buku...yang penting beli dan baca...saya yakin anda takkan menyesal sebab ia salah satu buku yang banyak inspirasi....sejak aku tengok dia dalam rancangan celik hati kat TV9..aku mula suka dengan dia...kalau la ada kakak yang macam dia...hurmm...

Ok la...nanti nak cari buku lain la plak yang dia tulis...buku journal inspirasi tu mcm best jek...akan dibeli bila jumpa nanti..ok...jumpa lagi ye...

No comments:

Post a Comment