Thursday, May 2, 2013

Penipuan....

....Assalamualaikum....

Ape khabar kalian...sudahkah solat maghrib bagi yang muslim....solat maghrib dulu ye..sy sudah...well...rasa tenang sikit setelah solat....aku sendiri xtahu...semua ini penipuan ape....ape semua ni adalah sebuah penipuan..?

Kenapa nak tipu aku? sebab aku jujur sangat....tetibe ade yang msj....cakap arif tu tunangan die....aduhhh...xtahu sape yg tipu..yang pasti...aku tidak akan maafkan kedua-duanya sekali...aku tidak akan maafkan.....aku benci penipuan...kalau sekecil mana pun penipuan itu...aku benci...aku tidak akan maafkan...

Kenapa aku...?
Apa salah aku pada die?

Mungkin mudah die tipu...tapi aku tak mudah nak terima penipuan...memang benar...dunia sekarang ni sukar nak cari manusia yang jujur....namun aku....
Aku sangat-sangat bersyukur pada Allah...
Kerana sedarkan aku lebih awal....
Aku percaya dengan apa yang ditakdirkan untuk aku....
aku akan menerimanya dengan redha....

Namun aku harap die sedar kesilapan dirinya....
tidak perlu lakukan kesilapan yang sama lagi pd insan lain di masa depan...
But for now, I really could not forgive for what you did...

No comments:

Post a Comment