Wednesday, May 8, 2013

Aku bersyukur........

....Assalamualaikum...

Alhamdulillah..bertemu kembali ye....tiada kata yang mampu aku ucapkan selain alhamdulillah...
aku betul2 bersyukur sangat dengan ape yang jadi....penuh hikmah...yang aku sangka buruk..namun sungguh baik untuk aku...

Sepetang berchatting dengan rumetku dulu mase di umk....aku mengenal siapa arif...macam2 perkara yang tidak diduga...tidak aku mampu mengklasifikasikan die sebagai ape...namun tidak juga aku ingin mengaibkan die disini....

Yang aku ingin katakan....aku sungguh bersyukur..alhamdulillah ya Allah..Kau berikan aku petunjuk ini....rasanya sangat berbaloi aku menyerahkan segalanya pada ketentuanNya...walaupun agak sedih..namun malam ni rasanye boleh la aku tdo dgn lenanya....

Ya Allah..cukuplah Engkau bagiku....

Tapi mulai hari ini juga aku ingin membawanya ke arah yang baik....walaupun aku tidak sebaik mana..namun cukup sekadar mengingati die melakukan kebaikan....aku berharap aku dapat membantunya ke arah kebaikan...

Perasaan sayang dan cinta akan aku serahkan pada Allah....aku terima takdirku dengan rela....
sekarang aku ingin betulkan niat aku...menjadi lebih baik dan buat sesuatu hanya kerana Allah...insya' Allah...mudah-mudahan Allah akan membantu aku....


No comments:

Post a Comment