Friday, May 3, 2013

Teringat Kembali....

....Assalamualaikum...

Salam jumaat semua...sejuk je tengah hari ini..apa tak nya..di luar sana tu hujan..lebat pula...dinginnya seperti hati ini...wah...tak dingin hati ni sebenarnye...panas ni....

Suatu masa dulu...kisah cinta pertama aku...aku suka die..die suka aku...aku sayang die..dia sayang aku...
Macam ade keserasian...memang serasi...orangnya tidak hensem..sedap mata memandang...ber'spek' mata...aku sangkakan die baik..jujur...setia....

Namun die cuma permainkan aku...cuma ingin mancari 'sparepart'..
Wah...seronoknye mainkan perasaan aku ye...
Die tipu aku....

Tapi kenapa...setelah bertahun-tahun perkara tu jadi...bila aku dh lupakan...bila aku dh maafkan orang tu....muncul pula lelaki lain yang buat perkara sama....senangnye aku ditipu...bodohkah aku? 
dengan cara yang sama..sebijik sama....

Wahai anda berdua yang buat cmtu kat saya,
seronok sangatkah buat saya cmni? gembira? suka? puas hati?

I swear....you will regret it....suatu hari nanti, awk akan rase perkara yang sama...awak akan laluidan rasa peritnya, sakitnye ditipu....n I swear to myself....I will have someone who better than both of you...
Tak ape la....aku terima semua ni...tapi jangan ingt aku dh maafkan you both ye....

Wah....di hari jumaat ni kenapa aku begini....kan lebih elok aku ingt Allah...
ok la...tadaaa..jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment