Wednesday, September 25, 2013

Waiting....~

...Assalamualaikum...

Hai..buat apa tu? sekarang ni berada di Pekan Jelawat...sebenarnya menunggu pukul 11..aish..nak p klinik tutup pulak...tension pulak kite...hihi...

Lately memang stress sangat..tak tahu la kenapa...bila cuba berkongsi dengan kawan..entahlah...sebenarnya sekadar ingin berkongsi rasa..namun...kalau tidak memahami..ye ngak apa-apalah...apa bisa aku buat dong...tak pe la..mulai saat itu aku berniat untuk tidak berkongsi apa-apa masalah lagi...kalau itu yang terbaik...ye sudah..lagipun...Allah kan ada...insya'Allah..aku akan elakkan untuk ceritakan hal peribadi seperti masalah keluarga pada kawan-kawan aku..mungkin ini lebih baik...

Aku perlu mulakan hidup baru..membuat sesuatu yang berguna dan lebih berfaedah..menjadi seseorang yang lebih baik dan bermanfaat pada orang lain..dalam erti kata lain, jangan mengeluh dengan kehidupan sendiri dan sentiasa tolong orang lain...cuba la ye cik mar...sabar ye..

Kali ni juga aku berharap sangat semoga aku diberikan peluang dan kesempatan untuk menjadi seorang pekerja...malah pekerja yang hebat..yang komited dengan tugasan dan tanggungjawabnya..wah..besar cita-cita ye....xpe..xpe...aku ingin mencuba nasib dimana-mana yang memberi aku kesempatan..semoga by the end of this year..aku juga ada title seperti kawan-kawan aku yang lain..oleh dengan demikian, semakin kecil masalah yang berkaitan keluarga....moga-moga ye...

Hari ini juga aku mulakan langkah untuk permulaan hidup baru..sampai bila kan aku nak hidup sama seperti sepanjang setahun lepas...wah..ayat ape tu...cuma nak mengubah nasib..hope will be ok for me...and I need to be strong...yeah...after siap semua ni..ingat nak p pantai la...berangan...hihi...tengoklah dulu..penat la kalo nak p merata-rata tempat pulak...nak kena kejar-kejaran..if ade transport sendiri ok la jugak...

ok la...nanti jumpa lagi ye uolls...

No comments:

Post a Comment