Wednesday, September 25, 2013

Ape la....

....Assalamualaikum...

Adoi..stress aku...hari ni je memang menunggu je keje aku..tadi tunggu pukul 11...nasib tak p lagi untuk sahkan sijil-sijil aku..esok baru nak pi..lau tak mnunggu lagi..ni kat CC kat Gunung ni..mak ai..lembabnya la..orang bayar la..bagi la servis elok cket..dengan keyboard yang separuh je jadi...nk makan orang rasanya...aish...dah la adobe reader pun xde..aku nak print la..dokumen aku dalam adobe reader file..terpaksa la install sendiri..line plak macam kura-kura..kura-kura juga dapat nama...

Tolong la..pada sesiapa yang berminat nak buka CC ye...tolong fikirkan dari segi pemikiran pengguna...takkan la software paling simple pun xde...tolong la ek..bagi aku wajib la software cmni ade...stress aku..tak boleh plak tu nak install...waaaaaaaaaaaaaaa.....nak nanges...sbb rasa nak marah sangat...

tak pe..fikirkan sesuatu yang baik..tadi masa tunggu teksi....tunggu..tunggu..tunggu....last-last naik bas juga...stress..lama sangat tunggu...tapi masa tunggu tu aku terjumpa dengan salah seorang cikgu aku masa form 2...cikgu sains aku...sir nuri..dulu, aku agak rapat dengan die...apa yang aku happy sangat, dia ingat nama aku..wah...setakat ni ie je la seorang yang ingat nama aku..mungkin sebab aku agak rapat dengan die...masa sekolah dulu die selalu ckp aku ni awet muda...2 tahun muda dari usia aku..hahaha...tu semua sbb aku suka sangat senyum kat die....

best sangat die ingat nama aku...sebab kebiasaannya..seorang guru ade banyak murid-muridnya..jadi agak susah untuk ingat semua nama..tapi sebagai murid agak senang untuk ingat cuma beberapa nama guru mereka...kan..kan..kan...oooohhhh..happy sbb die ingat nama aku...terima kasih cikgu...

walaupun aku dah berfacebook..berblogging ni.masih lagi tak boleh install adobe reader...waaa....apakah semua ini...baik balik je la...

till next time.......

No comments:

Post a Comment