Monday, September 23, 2013

Barang-barang lama....

...Assalamualaikum...

Hai semua...apa khabar kalian semua...tak dapat nak online dua tiga hari ni..gara-gara anak saudara ambik balik charger die...hihi..ni pun pinjam sekejap..memandangkan die pi sekolah...

Dah hampir minggu ke kedua kot...Rumah sedang di renovation....aish...penat seyh..barang banyak sangat..perabot berat-berat je semua...nak patah pinggang I...dalam kemas-kemas rumah terjumpa la satu fail lama..fail yang aku simpan suma kad-kad yang kwan-kawan bagi...dan ade juga sajak yang kawan baik aku bagi..die kawan baik pertama yang aku ade mase zaman sekolah...Nurul Huda Abdullah...sekarang tak tahu dimana die..nak contact pun tak tahu macam mana...ada jumpa di facebook..sama nama..namun rupa berbeza..macam orang lain je...Jadi aku tak approach la die..takot salah orang...


See my name...this is specially for me..hihi..nanti ada masa aku taipkan balik sajak ni ye..ok...a

Another poem for me...ditulis atas tisu ni..unik kan...aish...tak sangka aku masih simpan semua ni...ni zaman 2005 lagi ni...





Ni Kad raya dari Siti Fairos...masa form 4 and form 5....






 Ini pula dari Suhaila Ibrahim...kad ni paling cantik yang pernah aku terima...









 Even kad ucapan birthday pun aku simpan...yang ni paling lama....masa birthday aku form 3....2004 kot kalo tak silap....

Tapi sayangnya...most of them lost contact dah..jadi ini sajalah kenangan yang ada....such a sentimental value...tapi banyak yang dah rosak...dan yang ni tak tahu setakat mana boleh disimpan dengan elok...moga-moga semua sahabat berada di dalam Rahmat dan Kasih ALLAH....

No comments:

Post a Comment