Monday, September 16, 2013

It my 24th Birthday......

...Assalamualaikum...

Hi..I come again...happy birthday to me....hihi..well..today, I am 24th years young..hehe...


hahaha..tak boleh blah betul...wish birthday sendiri...but I really miss the moment like this....

Masa ni birthday yang ke 22...selalunya kat UMK memang tiap-tiap tahun aku dapat hadiah dan disambut birthday...wah...seronoknya....but most important things is I really miss them..

Tapi takpe la...ucapan di kejauhan pun dah cukup....aku bersyukur sangat....kini 24 tahun sudah aku hidup didunia ni...syukur dengan segala nikmat hidup ini....dan tahun ini, aku berazam untuk membina kehidupan baru...sebagai seorang yang berkerjaya...insya' Allah...semoga aku dimurahkan rezeki...

Here....I want to thanked to my mom and my father for taking care of me until today and all my family members and my fellow friends...Love you all....

No comments:

Post a Comment