Wednesday, September 18, 2013

Stress

...Assalamualaikum...

Hai..buat apekah? Entah kenapa la...stress sangat rasanya...masih banyak perkara yang perlu di fikirkan...aku dalam dilema untuk buat keputusan...samada untuk berhijrah ke Kuala Lumpur mencari kerja di sana ataupun cari di tempat tinggal aku..Kelantan la...

Stress pula bila fikir macam-macam..tapi betul juga..aku tiada saudara mara di sana...abang aku pun tak cari kerja di sana...inikan aku...berani bangat ye? Tak....takot sangat-sangat...lagipun aku belum bersedia nak berhadapan cabaran di KL...bagaimana kalau sesuatu terjadi? siapa yang terdekat dengan aku...? wahhhh..memang stress...

Kat Kelantan pulak....adoi...kenapalah aku ni tak tahu jalan-jalan di negeri aku sendiri? Lagi stress...negeri sendiri pun tak tahu jalan.....wahhhhhhhh....memang....derhaka pada negeri sendiri...tadi ada nampak ada temuduga..masalahnya aku tak tahu tempat tu....

Kenapa aku jadi begitu negative ni?????

Should I just sleep.???..tomorrow continue with it...

actually, instead of those....I really need support...really...really....but who will support me..? 


Ya Allah...apa perlu aku lakukan? 
Ya Allah, bantulah hambaMu ini dalam membuat pilihan...Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui apa yang terbaik untukku.....

No comments:

Post a Comment