Tuesday, September 3, 2013

Motivation...



Hai..here..I want to share something...I just remember about him...Nick Vujicic...anda biasa dengar nama ni? well..bagi yang selalu bagi motivasi, pasti kenal orang ni...seorang yang cacat, but successful...awesome...aku baru teringat tadi tentang dia...dulu masa aku belajar, ada seorang pensyarah yang..aku kira dia yang paling rapat antara pensyarah...die tunjuk satu video...Nick Vujicic ni bagi motivasi kat pelajar sekolah...you can search at youtube...http://www.youtube.com/watch?v=wOlTdkYXuzE 

Dan boleh tengok info tentang die kat wikipedia...http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Vujicic 
Apa yang aku paling suka, die graduated Bachelor of Commerce...dan bila aku baca, just same as my interest...I means accountancy and financial planning..

Dia pun ada buku sendiri...dan buku pertama die...Life without Limbs..

Bagi aku, dia sangat bagus...harap dapat bertemu dengannya face to face in future...
there is some picture of him..



Ok...semoga kita semua boleh tabah hadapi kehidupan ini...semua yang terjadi pasti ada sebab dan ada hikmah yang tersembunyi...

No comments:

Post a Comment