Monday, September 16, 2013

Suatu ketika di GFSB...

...Assalamualaikum...

Hai...Selamat Hari Malaysia..entah kenapa, rindu rasanya dengan orang-orang yang pernah aku temui sepanjang perjalanan hidup aku...menyesal pula rasa sebelum ni aku tak buat blog untuk ceritakan semua tu..kalau tak, mesti banyak benda lagi yang boleh aku kongsikan kat blog aku ni...andai saja aku dapat undurkan putaran masa...malangnya memang tak dapat la..padan muka aku..hihi..

Ok la...setahun yang lepas...aku telah menjalani Latihan Praktikal di Pahang..hihi..jauh kan...sometimes aku terfikir, kenapa ye aku buat LI kat sana...I'm just wonder why...hurmm...but, most of all....aku bersyukur sebab kenal dengan orang-orang kat sana....

Oh ya...tempat tu sebuah kilang marker milik bumiputera....

  En Razak dan isterinya..Hjh Nor' Aini...pemilik Global Factors Sdn Bhd..

Kami semua...pada minggu-minggu akhir kami di sana..


Man of GFSB...hihi...dari kanan pak mat, syahid, ikhwan, abg ijoy...yg kat belakang tu katty dengan helmi..

women of GFSB...dari depan...cik tina, cik aya, mieza, k.hanum dan k.ila..

Masing-masing buat muka comel....miss the moment...bersama dua lagi praktikal dari UnisZa..

Inilah dia..sahabat baru...praktikal UnisZa...Solehah dan K.Im..


Most of the time aku, katty, ikhwan, helmi and shahidee selalu ade di bawah je...jadi kami tidak rapat sangat dengan k.hanum ngn cik tina...

Rindu pulak nak dengar suara cik aya...especially " aku lempeng budak ni kang"...
Hihi...macam-macam kerenah...dengan abg ijoy yang selalu je buat lawak...k.ila sokmo ngusik kami...pakmat plak memang baik hati...memang lama aku tak contact mereka...bukan la buzy sangat..tapi sebenarnya malu la...sebab aku tak bekerja lagi..jadi malu sangat..walauapapun aku tak pernah lupakan mereka yang selalu baik pada aku dan kami semua....semua kalian baik-baik aje..nanti kami ade masa, kami melawat ye...

Ok....luv u all.....ukhuwah Fillah abadan abada......









No comments:

Post a Comment