Tuesday, September 3, 2013

September is here..

..Assalamualaikum...

Hai..buat ape...dah pukul 1 lebih ni, pasti ramai yang dah lena...aku? still the same...after this post, I will sleep....

Well..I'm excited..this is september...well...just because I was born in this month...Tapi dalam banyak-banyak bulan, sebenarnya bulan september adalah bulan yang paling aku takut...why????
Sebab...dua kali berturut-turut hati ini dilukai di bulan september...not rembember exactly the date..but, I was certain it was both in this month...

Banyak yang terlalu mengecewakan aku bila bulan september...even I was born in this month, but actually, I don't really like this month..but, here...I want to thanks to all of them who hurt my heart...because at least you all give me some experience and make me strong...thanks a lot...sincerely thanks...

macam mana aku nak luahkan ye....aku sendiri tak tahu siapa yang mampu faham...even yang terdekat pun tak faham dan saling dengki, macam mana nak selesai...aku tak faham kenapa jadi begini...lepas satu, satu jadi..kalau ditegur katanya aku ni kurang ajar...salahkah tegur perkara yang salah??? betul-betul tak faham...

Betul-betul rasa nak lari dari semua ni...aku harap ini adalah bulan terakhir aku hadapi semua ini...dan setelah itu, masalah lain pula akan datang menyapa aku...well...hidup ini kalau tiada masalah, maka orang tersebut yang bermasalah...tapi kan...adakah aku lari dari masalah...???
Aku cuma tak mampu nak handle ini sorang-sorang...jadi aku ingin cari ketenangan dulu...


Aku harap aku dapat enjoy kehidupan seperti kanak-kanak ni...hope so...
....Happy September....

Till next time then........=)

No comments:

Post a Comment