Sunday, December 8, 2013

Kenapa sebenarnya..............

...Assalamualaikum...

Hai...apa khabar? sure sihat kan..kalau anda sakit, cepat-cepatlah jumpa doktor..jaga kesihatan anda..especially musim-musim hujan dan banjir macam ni...alhamdulillah..di kawasan rumah aku belum banjir lagi setakat ni seperti tahun-tahun sebelum ni...alhamdulillah..pada mangsa banjir..bersabarlah dan redha..ini juga sebahagian dari ujian Allah...

Hurm....pelik kan tajuk aku hari ni..tapi rasanye mostly tajuk aku memang pelik-pelik je...ikut suka je...well..this is the only place that I can share my feeling...siapa yang akan faham apa yang aku lalui..? and I don't expect other will understand even my family....if there is omeone who understand, i am really grateful and thanks a lot...I'm appreciate it..

mulai hari ini aku tidak akan menukar tajuk blog ni lagi...aku sangat suka dengan tajuk ni...perjalanan ini..ia seolah-olah menceritakan sebuah perjalanan kehidupan di dunia ini....i like it..hurmmmm....

ok..actually ade idea...tapi tak tahu bagaimana untuk diubah melalui perkataan...I wish I can..but actually something yang menghalang aku....aku rasa macam nak cerita salah..tak cerita sakit plak hati ni...tapi baik jangan cerita...

I'm not as lucky as my others siblings...may I tell you what I feel now?
Aku tak tahu aku siapa dalam keluarga ni....that is what I feel...pernahkah ibu aku menyayangi aku seperti dia sayang abang aku? seperti anak-anak kesayangan dia? takkan sama la anak kesayangan dengan anak yang dibenci...agaknye ape salah aku? along this year..I keep thinking the same question everyday...and still could not find the answer...kenapa perlu beza-bezakan kasih sayang untuk setiap anak...? 

aku tak tahu apa aku fikirkan ni..but it is really what I feel now...ok la...sebelum melarat lagi cerita aku yang tidak berkesudahan ini...lebih baik aku keluar dari site ni...

till next time then..................

No comments:

Post a Comment