Monday, December 2, 2013

Long Time No See

...Assalamualaikum...

Hai...long time no see...well...apa khabar semua? Lama betul tak berblogging..
bukan tiada masa...tapi sebenarnye..menyedihkan..sebab tak de sumber internet...siapa saya dengan blogger ni kalau takde internet... 

Banyak berita gembira yang aku tengok kat facebook mengenai kawan-kawan aku...alhamdulillah..ada yang baru berkahwin..ada yang baru dapat cahayamata....tahniah semuanya..semoga kehidupan kalian semua diberkati...doakan aku supaya dapat merasai kehidupan begitu juga..

Entah mengapa dengan aku..terkadang terlalu sensitif..sehingga banyak melukakan hati orang di sekeliling aku...menyusahkan mereka...sehingga aku rasa diri aku ini sebenarnya beban bagi mereka...oleh sebab demikian aku jauhi sedikit diri aku dari mereka....setelah aku capai apa yang aku inginkan, aku akan rapat balik dengan mereka...salahkah cara ini? 

Entahlah...kemana hilang semangat aku? aku terkadang fikir..kenapa aku begini? sedang dulu aku bukan begini..kemana hilang keyakinan, keberanian, semangat aku....????

Sejak setahun yang lepas..kini december kembali lagi...what should I do?????

Hurmmm...tak tahu bagaimanakah ingin ku ceritakan...

Ok la...time to sleep..thanks to my sister and her lappy...so that, I can meet you...
Adios....
Saranghae...

Till next time then......


No comments:

Post a Comment