Tuesday, December 17, 2013

Kena Edit lagi upeeeeeeenye......

...Assalamualaikum...

Hai....beberapa hari lepas aku berehat seketika selepas berhempas pulas untuk siapkan thesis....sekarang ni nak siapkan bahagian yang pengeditan plak...kena banyak membaca lagi nampaknye...huhu..penat-penat...

Hurmm....
Aku sebenarnye masih fikir...perlukah aku g walk in interview tu...
entah lah...aku fikir...ramainye orang..sebab tu hujung minggu..of coz ramai yang cuba...
tapi aku ni kelayakan pun xberape ade jika nak dibandingkan dgn org lain...
bahkan nak cakap english pun tunggang langgang....kokse kokdan...hihi..
mungkin aku perlu lupakan cita-citaku ini...jika takdirku untuk menjadi pensyarah..aku akan usahakan untuk jadikan ia nyata...
buat masa ni..aku kena berusaha untuk memperbaiki hidup aku...dan rancang masa depan aku....
takkan selamanya aku nak jadi begini...
bergantung pada orang lain....hurmmm...
apapun...siapkn thesis ni...
pastu mulakan langkah yang agresif...
mesti dapat..

this is the latest of me....saje je...sebagai kenangan..

ok...till then....

No comments:

Post a Comment