Wednesday, December 25, 2013

Searching......

....Assalamualaikum...

hai...selamat hari natal bagi yang meraikannya...
Ramai tu orang keluar pi bandar...penat rasanya keluar...
nak beli buku yang aku inginkan dh lama dah...
tapi masalahnya....
mahalnye la hai....bagi yang tidak berpendapatan macam aku ni..
memang mahal la beb...
takpe la...next time aku akan beli lagi...

suatu hari tu...
aku search....search..search....
tak tahu nak search ape..aku taip la nama aku....
ha....ni yang aku jumpa...


Tadaaaaaaaaaa....
thesis aku yang dulu....hahaha....
I am proud of myself...
hahaha....teruk betul..bangga diri....but...I am happy to see my thesis like this...

Tapi bukan aku sorang...kawan-kawan seperjuangan aku pun ada juga...tapi aku hairan sebab ada dua tiga kawan aku takde pun dalam list....

ok..tu je nk cerita dalam entry ni...
byebye...


No comments:

Post a Comment