Friday, December 20, 2013

Idea Business.........

...Assalamualaikum...

Hai...aku masih lagi dalam pembetulan thesis ni..maklum la banyak nak kena tambah dan buang disana sini..hurmm..tapi tiba-tiba terfikir satu idea....

boleh tak kalau aku nak buat business camni...aku ambik upah buat thesis...memandangkan aku agak suka dengan benda ni...aku suka explore..baca thesis dulu-dulu dan jurnal-jurnal...jadi boleh la kan....tu pun bagi insan-insang yang sibuk dan ada alasan lain untuk tidak buat thesis mereka....

Tapi boleh ker....aku terfikir...aku mesti menyesal di kemudian hari...sebab apa? sebab penat lelah hasil pembacaan aku...itu dikira karya aku..namun orang lain yang dapat nama....tak best kan....tapi setakat ni aku buat ni pun cuma sekadar nak tolong akak aku....daripada dia nak drop subjek ni....nak kena ambik pula nanti..kan bazir masa, bazir duit tu...jadi apa salahnya...lagipun bukan orang lain...

ok la....nak sambung cket lagi..pastu nak tido...ok...

till next time then..........

No comments:

Post a Comment