Friday, March 8, 2013

First Time


Hai....ape khabar? harap semuanya ok...disini aku dalam kebimbangan yang melampau jugak ni...demam dah hampir seminggu..ni semua gara-gara kongsi sudu ngn akak aku la..berjangkit la ni...ok la...xkisah sangat..bukan xbiasa demam kan....biasa da...kalau ikot umur ni dah 24 tahun la kirenye kan, dah berapa puluh kali agaknye demam selsema batuk...dah jadi kebiasaan dah...

Yang xbiasanye ni ha.....kenapa tibe-tibe telinga aku berdarah ni...? please someone yang arif help me? aku xboleh la cmni...meleleh je darah keluar...takot aku dibuatnye...semalam die sakit...macam ade benda yang berjalan2 dalam telinga ni...macam-macam bunyi dan sangat sakit....pastu pagi tadi, die keluar darah....ade keluar sampah cket...tapi still keluar darah sampai sekarang...esok by hook or by crook kena g la klinik check...aku xberitahu family lagi sal ni...takut gak..aku jarang kongsi cerita dengan keluarga...tapi esok nak ajak la akak aku g klinik....takot plak makin teruk nanti...

Macam2 dah aku bace kat internet...ade yang tulis pecah gegendang telinga la....sorang kenalan aku ni, die cakap maybe kutu babi masuk telinga...aish...tak habis fikir aku....cmne boleh ade kutu babi pula kat sini? wah...xfahammmmmmmmmm.....

Apapun aku harap dan berdoa agar xde pape....aku takot gak la...xpernah jadi macam ni....ni first time...so aku xtahu nak buat ape....tadi nak g klinik pun hujan lebat sangat pulak....tunggu akak aku, sibuk plak die hari ni....adoyai....

Ya Allah, semoga xde pape la yang jadi.....aminnn....

No comments:

Post a Comment