Wednesday, March 20, 2013

Berhabuk dah ker???????


Hai..ape khabar semua? semoga sihat sejahtera hendaknya....
Lama juga xmenjenguk blog ni...cian dier...ala tomey2...

Hurm..lately xberapa sihat sket..pokoknye xsihat la..lepas satu, satu datangnye..nak buat mcm mane kan...saya budak takot ubat...huhu...jadi kebiasaannye memang la lambat la kesembuhannye itu..padan la..sape suruh xmo makan ubat.....

macam dah berhabuk dah blog ni..huhu...sapu cket...lalalala~
lately juga aku banyak berfikir macam2 bende...macam2 yang jadi...banyak benda yang aku rasekan ianya silap aku...ye...silap aku seawal aku mula jatuh dan rebah di zaman matrikulasi dulu...

Memang terlalu banyak dan macam2 yang aku fikir..hingga aku sendiri naik pening...tentang kehidupan aku...tentang kepercayaan..persahabatan....salah faham....benci..sayang..ingkar...yeah..terlalu banyak untuk disenaraikan....

Aku berfikir...berfikir..berfikir....dimana silap aku....aku xtahu dimana silap sebenar aku...sebab terlalu banyak part yang aku rasa aku silap...

Aish....cmne ye...someone please help me...at least be my fren...

No comments:

Post a Comment