Tuesday, June 20, 2017

Berubah~~

...Assalamualaikum..

Hai, buat apa tu? mengantuk sangat..so, aku walking la kejap kat sini...bos pun takde..belum masuk..maklum la, nak raya ni, renovate rumah sikit..tu yang dia masuk lambat tu..yahoo...bestnya bos xde...

emmm...alhamdulillah..sedar tak sedar, aku ade kat Shah Alam ni dah 6 bulan dah..tapi aku masih tetap aku yang seperti sebelum ni...macam biasa..so tahun ni baru la aku rasa tak stress sebab tak kerja..tapi stress kerja dan lain2 stress pula yang datang...but so far, ok je la...

dalam masa setahun ni..sebelum my birthday, aku akan pastikan aku ada lesen kereta..so that's aku boleh kesana kemari dengan  mudahnya..best kan..boleh berjalan...tapi entah2 ada kereta tak berjalan pun..bukan kereta aku pun...kereta company je pun..tapi bersyukur je la jika diberi peluang..

adoi..aku sendiri tak tahu apa yang aku nak luahkan juga ni...aku rasa macam nak buat blog baru..tapi blog yang lebih ilmiah la..takdela blog yang asyik dok meluah rasa je...

dari blog ni pun mesti anda sendiri boleh nilai diri aku kan..harap2 jangan la ada yang psycho..dok physco aku memanjang..mati otak aku nanti nak kena brain...otak aku dalam peoses dan gilapkan kembali..itu yang tak boleh kerja kuat..haha..xleh blah betul la...

ahad ni raya da...sabtu kot baru aku balik...yeay...jumaat tu kerja lagi..yeay..bestnya...
ok..jap ye..ngantok giler la wei...serius mata aku tak tahan da ni...
bye

No comments:

Post a Comment