Friday, June 22, 2018

Senyumku Mahal

...Assalammualaikum...

Hai...Apa khaabar?

Selamat Hari Raya Aidilfitri...Maaf Zahir Dan Batin..

Seringkali ada yang menegur aku, yang muka aku ni garang..cara aku bercakap garang..mata aku tajam...anak - anak buah aku pun berkata sedemikian...lama juga aku berfikir...padahal perkara ni dah lama dah..tapi kebelakangan ni je baru aku terfikir perkara ni...

Sebelum ni bila orang cakap, kenapa susah senyum..aku pernah cakap sebab senyum aku mahal...sebab tu susah orang nak nampak aku senyum...namun terfikir seketika...why eh...why aku sukar untuk senyum...adakah mungkin kerana terlalu banyak luka di hati ini...terlalu banyak kepahitan yang aku lalui sehingga aku rasa untuk senyum tu sukar...

Allahu...

Takpe la...lepas ni aku cuba la untuk selalu senyum...

No comments:

Post a Comment