Tuesday, June 26, 2018

Kesabaran~

...Assalamualaikum...

Hai...apa khabar semua? Its 12 Syawal...and I'm not fasting yet for this month...Start esok la..InShaaAllah..

Its been one year and two month, i have been working here..(abaikan english saya). Dan rasanya mungkin aku perlu berpindah ke tempat lain. Mood aku pun semakin hari semakin teruk..tengok la muka aku, semakin hari semakin tua la macam ni..kesabaran aku berada pada satu level yang sebenarnya tak boleh disentuh...lalu akan meletop...hahaha...

Aku cuma mampu berdoa dan bersabar untuk beberapa ketika lagi..sementara aku dapat peluang yang lagi baik..aku terpaksa bersabar dulu...harap2 aku mampu la bersabar...tu pun semalam seharian aku tak mampu nak bersabar...hahaha...

Harap2 aku akan dapat improve level kesabaran aku..malu la kat orang lain yang lagi teruk kena buli tapi masih mampu bersabar...

No comments:

Post a Comment