Friday, April 26, 2013

Ketuk Pintu Hati...

....Assalamualaikum....

Hai....I come again...ape khabar ye kalian....xde idea la lately....tp xpe la....de satu bende nak cter kat sini...
sejak seminggu lepas...aku ade la selalu berhubung dengan sorg lelaki ni...umur xtua sgt...setahun lebih tua dr aku..ok la..rupa ok la...ade rupa..

Dengar cter dari kawan aku...die jenis setia...yeke...xtau sgt xkenal la....tp ade satu perkara yang aku tak jangka....rupanya die tanya pasal aku dengan roomate aku mase belajar dulu....wah..wah..wah...xcaye aku gayanye...ke cuma sekadar nak kenal aku dr pandangan org lain...xpe la....

Dulu-dulu kn aku ni  tak layan pun die...selalu marah-marah die...tp minggu lepas tak tahu kenapa aku berbaik hati melayan die dengan baik...sungguh aku xsangka aku berubah untuk layan die dengan baik..tp last2 aku dgn die selalu msj2....dh seminggu....

Namun pada asalnye aku layan die sebab ade sedikit kekecewaan..keterkilanan dengan sorg makhluk Allah ni...tp dalam keadaan itu, die muncul....so aku layan ke la....

Aku tidak berharap lagi padanye...sering aku doakan supaya Allah berikan aku jodoh yang Allah redhai...aku tidak memilih...namun aku ingin yg boleh mendidik aku..walaupun aku belum sayang die....namun aku suka bila ade yg selalu ingt aku...ade yang msj aku...kalau tak sunyi je fon tu...cm desperate plak bunyinye...

Aku ingin nyatakan...pintu hatiku diketuk oleh dia..namun bile masanye akan aku buka...tidak pasti..mungkin cepat mungkin lambat....well...aku harap Allah bantu aku....tunjukkan yang terbaik untuk aku...bukan yang terbaik...namun aku yakin Allah Maha Mengetahui ape yang aku lebih memerlukan...

ok la...jumpa lagi ye...

No comments:

Post a Comment