Tuesday, February 13, 2018

Deleting

...Assalamualaikum...

Hai..apa khabar semua..?
Cehhh..bajet macam ada je yang baca blog aku kan...pada yang sudi singgah dan baca tu..thanks a lot...aku buat blog ni pada asalnya cuma untuk meluahkan rasa yang aku tak mampu nak luahkan pada orang lain..so disini aje la tempat aku meluah..nak buat macam mana kan..

So, today..since i'm not so buzy..so here i come...hihihi...
tapi to looking back on my old entry...i think i want to delete a few post which not suitable..which is i express mu feeling too much...emmm...so this chinese new year leave..i will delete some entry..since its cutiiii....yeay...

Kalau ikutkan setiap hari aku nak luahkan, ada aje perkara yang nak diluahkan..tapi takpe la..banyak perkara yang kadang2 patut dibiarkan ia dibawa angin...lalu pergi hilang entah kemana..haha...

So this weekend..i will clean up my blog to be new blog image...hihi...lagipun biarkan perkara2 yang dah berlalu tu...aku ingin jadikan blog aku sebagai medium yang baik untuk membaca...inshaAllah...
walaupun blog dah tak famous macam dulu..tapi takpe la...its my page anyway...

ok la..jumpa lagi...


No comments:

Post a Comment