Friday, July 14, 2017

Learn~~

...Assalamualaikum...

hai...selamat pagi...buat apa tu? ada yang tengah kerja....ada yang masih tidur? maklum la hari ada ada negeri yang bercuti...macam my hometown...cuti jumaat sabtu...happy weekend la pada yang dah weekend...

adoii la...bosan nauu kat ofis ni sengsorang...bos pun belum masuk...tu yang dari tadi dok bukak tutup, bukak tutup pakcik google ni...tak tahu nak buat apa...sekarang baru ada idea baru...tu yang buka semula...

learn...setiap dari kita akan hadapi satu proses pembelajaran...yes...everyone...takde yang terkecuali...dari usia sekecil baby smpai la ke usia emas..belajar dari kehidupan..pelbagai cara, pengalaman yang pasti akan mewarnai kehidupan dengan lebih berseri...huhu...

sejak aku bekerja disini, banyak yang aku belajar...dari perkara yang aku tak tahu lansung sehingga ke perkara yang aku tahu sikit..jadi boleh tahu banyak...that's life...

dari kena marah, semua perasaan ade la...but experience...so belajar la setiap hari...

okay la..bos dah masuk ni...nnt kang aku sambung lagi yer...

bye..

No comments:

Post a Comment