Friday, May 19, 2017

its a month again....

...Assalamualaikum..

Hai, selamat tengah hari semua dan salam jumaat...
hari ni, i am alone kat ofis ni..pagi tadi ada la jugak..tapi sekarang masing2 dah keluar meeting dan sebagainya...hmmm

Aku tulis ni sebab aku rasa bersalah pun ada..rasa sedih..entah rasa apa la lagi yang ada..macam2 la ada..aku sedih sebab sometimes aku rasa macam aku menyusahkan orang je..everyday..so, aku pun tak tahu nak buat macam mana...wish me dapat lulus lesen dengan sekali ambik je la..ok?

hari ni patutnya aku kerja dah sebulan dan sehari kat sini..kat tempat baru...if aku remain je kat tempat lama aritu, so aku dah jadi 4 bulan la patutnya...4 bulan dah rupanya aku kat shah alam ni...so maybe aku akan ada dekat sini by the end of this year..tu pun kalau semuanya lancar je...aku ada lesen...berbekalkan pengalaman yang secoit aku..aku nak duduk kampung aku semula...tak daya la den nak dok tempat orang...yang aku rasakan aku tak boleh nak adapt kat sini...

emmm....ok...aku nak rest jap...haha..padahal xde buat apa pun jgak...
see u next time

No comments:

Post a Comment