Sunday, March 19, 2017

2 month already...

Assalamualaikum...

Hai..buat apa petang2 ni? Emmm...i am waiting for my bus to going back to my hometown..well, my dear sister wedding tomorrow...esok majlis, malam ni baru nak bergegas balik..naik bas pulak tu...mau 9 jam mereput oi..

Sedar tak sedar, sebenarnya semalam, genap 2 bulan aku kerja kat shah alam..walaupun bukan kerja hebat..biasa2 je..gaji pun cukup makan je..tapi yang aku rasa, ini adalah satu kejayaan la bg aku sebab berjaya keluar dari rumah mak ayah aku...walaupun kat sini, kadang2 aku rasa susah..but overall, its ok...i can handle it..

2 bulan...macam2 aku belajar..jumpa macam2 orang..belajar macam2 benda...kaut pengalaman orang...everything...semalam aku belajar byk perkara from this one guy..sgt humble...baik..n actually die sbnarnye amik engineering dan among best students..tapi rezeki dia dalam marketing..so, die pn terima dengan redha je...

So many things yang banyak menguji aku..memang macam2..so, happy 2 month of independence to me...harap2 aku dapat bertahan dengan lama di sni...

Lets pray for me...ngantok oi...tunggu bas sampai la bru nak tdo dalam bas...hope lena la malam ni...2 days sleeping in the bus...bertabahlah....

See you very soon

No comments:

Post a Comment