Wednesday, September 3, 2014

Adakah Keputusan Ini Betul...?

...Assalamualaikum...

hai....
tetibe terfikir..betul ke keputusan aku ni..hurmm...sebab nak kata aku selesa disini..tidak la jugak...cuma excited berjumpa kawan aku..tapi dia pun dh nampak banyak berubah...sebenarnya bukanlah tak selesa...selesa je...cuma dari segi nak cri kije..maybe aku yang memilih kot...pastu aku kan belum biasa dengan sini...dan belum biasa kerja...tapi takpe la...aku cuba dulu la sebulan dua...
doaan aku ye...

sebenarnya aku dah cukup bersyukur dah disini...sebab kawan aku tu baik sangat dengan aku...cuma aku risau je...mane la tahu kot yang sebenarnye aku ni menjadi beban pada die...aku tak nak macam tu...hurmm..doakan aku ye..


Inilah dia tempat tinggal sementara aku...amik gambar kat google...thanks ye pak cik google..

No comments:

Post a Comment