Monday, March 17, 2014

Setahun lebih..........

....Assalamualaikum...

Hai...ape khabar? have a great day everybody....
sedar tak sedar, blog ni dah berusia setahun lebih dah...lama dah aku berblogging dengan blog ni...
walaupun tidak la se'famous' blog lain..tapi xpe la...disni la aku berkongsi segala rasa...
seingat aku bermacam-macam benda aku dah share disini...banyak sangat..
sedar tidak sedar..jika anda mengikuti semua entry dalam blog ni..
anda sudah mengenali diri ini...
ececeh..hahaha..

Sebenarnya dah terlalu banyak yang aku kongsikan disni...banyak kan...tapi banyak luahan je...
tapi mungkin tak lama lagi aku akan kongsikan perkara lain pula...contohnya..koleksi tudung yang akak aku buat dan koleksi aku sendiri...sebenarnya cuba berjinak-jinak dengan online shop...
tapi tak tahu la macam mana lagi...

akak aku die dah cuba lama dah..tp masih tiada sambutan..yang aku hairannye..ramai je yang jual online sekarang..malah boleh jana pendapatan yang tinggi..tp kenapa tak die...pasti ada rahsianye kan...yang kami tak tahu...tak pe la...buat masa sekarang ni...aku masih mengumpul gambar-gambar yang berpatutan untuk aku letak disni sebagai permulaan dan perkenalan...

semoga jadi la nanti..mane tahu rezeki aku disini....ok la...

Jumpa lagi nanti ye...

No comments:

Post a Comment